eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank mnie nachodziRe: Citibank mnie nachodzi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl
    !atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank mnie nachodzi
    Date: Sat, 6 Sep 2003 08:02:26 +0000 (UTC)
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 31
    Sender: Adam Plaszczyca <t...@o...waw.pdi.net>
    Message-ID: <bjc4ai$3t8$2@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <2...@c...fuw.edu.pl> <bj7l17$poe$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <2...@c...fuw.edu.pl> <bj8add$o22$8@nemesis.news.tpi.pl>
    <2...@c...fuw.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: ornak.waw.pdi.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1062835346 4008 213.146.32.4 (6 Sep 2003 08:02:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 6 Sep 2003 08:02:26 +0000 (UTC)
    User-Agent: tin/1.4.1-19991201 ("Polish") (UNIX) (Linux/2.2.24-rc1 (i686))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:258520
    [ ukryj nagłówki ]

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    >> Do tego tryb przyjmowania i rozpatrywania reklamacji - dzwonisz, kasa
    >> wraca niemal natychmiast na konto, potem dopiero rozpatrywana jest

    > No tak, ale to nie jest porownanie z tamtym bankiem... Hop, hop, czy
    > ktos w PKO ma taka karte i cos reklamowal?

    NA razie chyba nie. Ale jakoś nie widzę w regulaminie PKO BP takich
    zapisów ;)

    >> możliwośc awaryjnego podniesienia limitu - wydałeś wszystko na
    >> wakacjach i ukradli Ci bilet na przykład.

    > Plus, ale nie wyobrazam sobie takiej potrzeby przy moim trybie zycia.

    > Nie wiem, jak traktowac "ochrone" polegajaca na blokowaniu karty,
    > jesli wydam ich zdaniem za duzo czy nietypowo. Potem dzwon i
    > odkrecaj...

    Dla mnie to plus. W wypadku próby transakcji karta tak zablokowaną POS
    wyświetla 'zadzwoń do banku'. I operator powinien się ze swoim C.A.
    skontaktować, ci z bankiem i wyjaśnić sprawę.
    Zresztą taki mechanizm działa w wielu bankach, na przykład w mBanku.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313 GG: 3524356

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1