    From: "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank: transfery PL<->UK
    Date: Thu, 3 Apr 2008 11:20:36 +0200

    > - przelew jest darmowy (bezprowizyjny).
    > - przelew jest NATYCHMIASTOWY.
    > - przy przelewach na konto C-PL prowadzone w PLN stosowany jest kurs
    > wymiany Citibank UK, który jest nieco lepszy niż w Citi PL:
    > 1 GBP = 4,3544 PLN (Citi UK)
    > 1 GBP = 4,3485 PLN (Citi PL dewizy)
    > - przy przelewach na konto walutowe C-PL prowadzone w GBP nie przelicza
    > się
    Wszystko fajnie w teorii tylko jest ale...
    Citi ma całe...6 (jak interesowałem sie tym kontem w wakacje 2007 to było 4)
    oddziałów w
    UK wiec trzeba otwierać konto korespondencyjnie (co jednak trochę trwa)
    a drugie (wieksze"ale") to chyba opłata za prowadzenie (ewenement w
    UK - tam standarten sa bezpłatnie prowadzone konta) jeśli
    miesieczne wpływy nie wynoszą około 1300 GBP (o ile dobrze pamiętam)
    - sprawdziłbym TOiP jak to teraz wyglada tylko jak to zwykle w CITI bywa
    - totalny bałagan na stronie WWW ale to pewnie polityka firmy - po co
    ułatwiac dostęp do informacji, po co klient ma wiedzieć, klienci citi mają
    przedewszystkim
    dużo płacić bo ich na to stać
    Choc jeśli ktoś potrzebuje często wysyłać pieniadze do Polski to
    propozycja całkiem ciekawa