    From: "ygreko" <...@...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank znowu nie działa -- totalna żenada
    Date: Fri, 25 Jan 2008 23:02:04 +0100

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message
    news:fnddfp$9va$1@news2.task.gda.pl...
    > To na pewno nie będzie odpowiedź na Twoje problemy, ale częściowo może
    > pomoże ;)

    :)

    > Z adresem nowego Citka problem zasadniczo jest taki jak poniżej:
    > www.online.citibank.pl has address 192.193.165.253

    ripe.net nie wie jaki to adres, trudno mi określić jaka to część świata.
    Do tej pory przekonany byłem, że strona logowania jest w Polsce, a tylko
    te serwery komunikują się łączami citkowymi z serwerami, które stoją w
    Singapurze.

    > Rozwiązałem to w taki sposób:
    > i powiem Ci, że od tej pory jest znacząco lepiej i strona ładuje się
    > dosyć szybko praktycznie o każdej porze dnia. Być może te zrywanie u
    > Ciebie ma podłoże właśnie w tych nieudanych próbach rozwiązywania nazw
    > or
    > sth.

    Być może, ale trudno stwierdzić co będzie, gdy akurat ten wybrany przeze
    mnie serwer będzie miał problemy a load balancing nie skieruje mnie na
    mniej obciążony...

    Zresztą, czy to moja rzecz zmieniać ustawienia bo jedna z największych
    instytucji tego świata nie potrafi zrobić dobrze strony internetowej...?