eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCity Bank zablokował konto niewidomej dziewczynki Re: City Bank zablokował konto niewidomej dziewczynki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
    .pl!not-for-mail
    From: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: City Bank zablokował konto niewidomej dziewczynki
    Date: Thu, 21 Oct 2004 00:22:06 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 16
    Message-ID: <cl6ogb$hd8$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <cl4ckc$9aj$1@atlantis.news.tpi.pl> <cl5ffc$s3i$1@news.gatel.net>
    <cl6bea$ipq$1@shodan.interia.pl> <cl6ds8$4h6$1@news.gatel.net>
    <cl6nfd$h6c$2@srv.cyf-kr.edu.pl> <cl6nt7$gnk$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat.2-0.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1098310987 17832 195.150.72.3 (20 Oct 2004 22:23:07 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Oct 2004 22:23:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.8 (X11/20040921)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <cl6nt7$gnk$1@inews.gazeta.pl>
    X-Enigmail-Version: 0.86.0.0
    X-Enigmail-Supports: pgp-inline, pgp-mime
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:321183
    [ ukryj nagłówki ]

    Seba napisał(a):

    > przed zablokowaniem karty zawsze się kontaktują aby potwierdzić transakcję, a
    > jak kontakt się nie uda to karta NIE JEST BLOKOWANA - jest zakładany tzw
    > referral (czyli wymuszony kontakt telefoniczny sprzedawcy z bankiem celem
    > ustnej autoryzacji podczas transakcji). A to jest znacząca różnica...

    Hm może i tak, ale już dwa razy widziałem dziwną minę sprzedawcy, jak na
    terminalu pojawił się napis "Konieczny kontakt telefoniczny" czy
    "Autoryzacja telefoniczna" (coś w tym stylu). Kasjerka rzecz jasna do
    bólu próbowała zautoryzować kartę elektronicznie, a terminal do bólu
    odpowiadał to samo. Raz skończyło się to wyciągnięciem innej karty z
    portfela, a raz wyciągnięciem pliku banknotów...

    --
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1