eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCity Bank zablokował konto niewidomej dziewczynki Re: City Bank zablokował konto niewidomej dziewczynki
  • Data: 2004-10-21 11:10:37
    Temat: Re: City Bank zablokował konto niewidomej dziewczynki
    Od: "Tom Miskiewicz" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > przed zablokowaniem karty zawsze się kontaktują aby potwierdzić
    transakcję, a
    > > jak kontakt się nie uda to karta NIE JEST BLOKOWANA - jest zakładany tzw
    > > referral (czyli wymuszony kontakt telefoniczny sprzedawcy z bankiem
    celem
    > > ustnej autoryzacji podczas transakcji). A to jest znacząca różnica...

    > Hm może i tak, ale już dwa razy widziałem dziwną minę sprzedawcy, jak na
    > terminalu pojawił się napis "Konieczny kontakt telefoniczny" czy
    > "Autoryzacja telefoniczna" (coś w tym stylu). Kasjerka rzecz jasna do
    > bólu próbowała zautoryzować kartę elektronicznie, a terminal do bólu
    > odpowiadał to samo. Raz skończyło się to wyciągnięciem innej karty z
    > portfela, a raz wyciągnięciem pliku banknotów...

    Zapominialem dodac, ze Hotel w Nowym Yorku (Hilton Millenium) probowal
    autoryzacje telefoniczna, a jest to automat, i ta tez nie zadzialala.
    Wyszedlem na ulice do sklepu Lacoste i kupilem koszulki Polo za $300 placac
    ta sama karta!


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1