eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCity Bank zablokował konto niewidomej dziewczynki Re: City Bank zablokował konto niewidomej dziewczynki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.nask.pl!newspeer1.se.telia.net!se
    .telia.net!surfnet.nl!news-spur1.maxwell.syr.edu!news.maxwell.syr.edu!newsfeed-
    east.nntpserver.com!nntpserver.com!newshosting.com!nx02.iad01.newshosting.com!2
    12.20.144.77.MISMATCH!gatel-ffm!gatel-ffm!news.gatel.net!not-for-mail
    From: "Tom Miskiewicz" <m...@y...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: City Bank zablokował konto niewidomej dziewczynki
    Date: Thu, 21 Oct 2004 13:10:37 +0200
    Organization: Global Access Telecommunications, Inc.
    Lines: 20
    Message-ID: <cl85fr$blc$1@news.gatel.net>
    References: <cl4ckc$9aj$1@atlantis.news.tpi.pl> <cl5ffc$s3i$1@news.gatel.net>
    <cl6bea$ipq$1@shodan.interia.pl> <cl6ds8$4h6$1@news.gatel.net>
    <cl6nfd$h6c$2@srv.cyf-kr.edu.pl> <cl6nt7$gnk$1@inews.gazeta.pl>
    <cl6ogb$hd8$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 194.105.100.14.cablesurf.de
    X-Trace: news.gatel.net 1098357051 11948 194.105.100.14 (21 Oct 2004 11:10:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...gatel.net
    NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Oct 2004 11:10:51 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:321297
    [ ukryj nagłówki ]

    > > przed zablokowaniem karty zawsze się kontaktują aby potwierdzić
    transakcję, a
    > > jak kontakt się nie uda to karta NIE JEST BLOKOWANA - jest zakładany tzw
    > > referral (czyli wymuszony kontakt telefoniczny sprzedawcy z bankiem
    celem
    > > ustnej autoryzacji podczas transakcji). A to jest znacząca różnica...

    > Hm może i tak, ale już dwa razy widziałem dziwną minę sprzedawcy, jak na
    > terminalu pojawił się napis "Konieczny kontakt telefoniczny" czy
    > "Autoryzacja telefoniczna" (coś w tym stylu). Kasjerka rzecz jasna do
    > bólu próbowała zautoryzować kartę elektronicznie, a terminal do bólu
    > odpowiadał to samo. Raz skończyło się to wyciągnięciem innej karty z
    > portfela, a raz wyciągnięciem pliku banknotów...

    Zapominialem dodac, ze Hotel w Nowym Yorku (Hilton Millenium) probowal
    autoryzacje telefoniczna, a jest to automat, i ta tez nie zadzialala.
    Wyszedlem na ulice do sklepu Lacoste i kupilem koszulki Polo za $300 placac
    ta sama karta!


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1