  • Data: 2023-11-21 21:04:00
    Temat: Re: City i express elixir - to jakiś cyrk
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-11-21 o 16:42, J.F pisze:

    > Nie wiem - Ty masz jakies spółki, firmowe itp ...

    Spółka ma swój Regon, NIP i konto w innym banku. Nie ma nic wspólnego z
    naszymi prywatnymi kontami (tak przynajmniej mi się wydaje).

    > A kiedy przyszły?
    > Zwykły eliksir przychodzi do mbanku ok 11:00, moze pretensje do Citi,
    > że nie wysłał ekspresem.

    Dokładnie - tak jak i poprzednio to Citi nie wysłał.
    Zleciłem ekpress w piątek koło 23:15.
    W poniedziałek o 7:11 Citi przysłało SMS, że obciążyli konto tym
    przelewem. Więc podejrzewam, że do mBanku już wtedy doszło szybko,
    tylko, że mi chodziło o datę. Za 3 noce mBank naliczy odsetki :(
    P.G.