  • Data: 2009-08-05 19:18:09
    Temat: Re: Class&more w Raiffeisen Banku
    Od: Krzysztof Krawczyk <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Sie, 15:37, "Austriak" <jedski@WYTNIJ_TOo2.pl> wrote:
    > 1. karta i program partnerski nazywają się Class&Club (class&more to rabaty w
    firmach spoza programu)
    > 2. \"nie jest prawdą jakoby\", czyli: po 4h bank płaci 250 euro, jeśli nie ma
    bagażu w ciągu 48 h dodatkowo 500 EURO
    > a więc nie zgadzają się kwoty i waluta
    > propagandy nie będę uprawiał, karta i profity mogą się podobać lub nie; to tylko
    gwoli wyjaśnienia, pzdr
    > --
    > Wiadomość wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj nahttp://msp.money.pl

    Przeczytałem dokładnie warunku ubezpieczenia przy tej karcie. Teraz
    zauważyłem, że po 4 godzinach oczekiwania na bagaż należy się zwrot
    kosztów za zakupione rzeczy do wysokości 250 Euro.
    Jest jeszcze jedna ciekawa opcja, którą Uniqa przeniosła z
    ubezpieczenia Podróż i Radość, to w przypadku opóźnienia transportu na
    lotnisko zwracają koszty posiłków itp.
    Brakuje tylko jednej bardzo ciekawej opcji związanej z opóźnieniem
    transportu na lotnisko. W płatnym, ogólnie dostępnym ubezpieczeniu
    Podróż i Radość jest taka możliwość, że jak jedziemy pociągiem,
    autobusem na lotnisko i ten środek lokomocji się spóźni i nie zdążymy
    na samolot, to pokrywają koszty zakupu nowego biletu do 5000 złotych.

    Dzięki za zwrócenie uwagi, bo nie chciałoby mi się drugi raz czytać
    tych warunków ubezpieczenia.