    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Co bedzie nastepne?
    Date: Thu, 30 Apr 2009 03:18:24 +0100

    Andrzej Lawa wrote:

    > No, jest jeszcze ponoć zanikające i grożące odwróceniem pole magnetyczne
    > Ziemi ;)

    Bez wrzasku zadnego pali sie nam cicho ziemia pod nogami: ulamal sie
    kawalek lodu na Arktyce i plynie
    aby nas utopic i zmienic klimat. Iles tam gatunkow ginie co roku
    bezpowrotnie. Ludzkosc osiagnela juz
    6.6 miliarda osobnikow i niczym szarancza niszczymy wszystko wokolo.
    Ale na tym nie da sie zarobic
    tak jak w ostatnich dniach przemysl farmaceutyczny tutaj, ktory dostal
    dodatkowe cenne zamowienia na watpliwej jakosci
    srodki przeciw grypie.
    Redukcja populacji jest konieczna i zamiast walczyc ze swinska grypa
    powinnismy stac z zalozonymi lapkami,
    obserwowac jej dobroczynny skutek.
    Polska to nie Meksyk, kraj 100 milionowy ze stolica-potworem, wielkosci
    21 mln mieszkancow.
    Polska ma nadwyzki zywnosci, dobrze rozwinieta sluzbe zdrowia i jakby to
    sie niektorym nie wydawalo dziwne-
    jest krajem porzadku i prawa. W Meksyku morduje sie dzis policjantow na
    peczki- a to dopiero poczatek.
    Wniosek dla mnie prosty: wzmocnic ochrone granic, nie dopuscic do upadku
    polskich wartosci jak rodzina, katolicyzm,
    patriotyzm polski i solidaryzm spoleczny.
    Zylem 34 lata w Wlk Brytanii i widze jak sie takie wartosci rozbija od
    wewnatrz. To nie grypa ale utrata spojnosci wewnetrznej
    jest rzeczywistym zagrozeniem dla Polakow u siebie.

    fatso