eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPayPass i PayWave - zgodność terminali.Re: Co chodzi bez autoryzacji? - Bylo: Re: PayPass i PayWave - zgodność terminali.
  • Data: 2009-08-17 01:54:32
    Temat: Re: Co chodzi bez autoryzacji? - Bylo: Re: PayPass i PayWave - zgodność terminali.
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Sie, 17:12, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Pewnie i sa, ale jak to sie przeklada na moje placenie w sklepie?

    Jezeli sa wykonalne, to sa mozliwe rowniez do zastosowania tam gdzie
    Ty placisz. Szybko, sprawnie i efektywnie.

    > U nas zajmuje to przynajmniej 15 sekund. Moze jednak bylo bez autoryzacji
    > lub przy uzyciu autoryzacji zastepczej. Czy masz widoczna transakcje/blokade
    > natychmiast?

    Tak, blokade z nazwa sklepu, miasta i dokladna suma transakcji. Nie
    chadzam wprawdzie do sklepu z laptopem zeby sprawdzic, czy
    "natychmiast" jest rzeczywiscie natychmiast po wcisnieciu klawisza
    przez kasjerke :), ale musi byc dosc szybko.

    > A kto powiedzial, ze taka karte trzeba wydawac kazdemu? Moze nalezy tylko
    > sprawdzonym klientom :).

    Obawiam sie, ze banki sparzyly sie na takich "sprawdzonych". :) Teraz
    sprawdzaja na biezaco.

    > Cokolwiek by to nie bylo chcialbym miec taka karte.

    I recznie wypisany Dowod Osobisty / paszport? Ze zdjeciem umocowanym
    klejem? :)