eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPayPass i PayWave - zgodność terminali.Re: Co chodzi bez autoryzacji? - Bylo: Re: PayPass i PayWave - zgodność terminali.
  • Data: 2009-08-17 10:41:32
    Temat: Re: Co chodzi bez autoryzacji? - Bylo: Re: PayPass i PayWave - zgodność terminali.
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MK" news:h69so9$ksj$1@news.wp.pl

    > U nas zajmuje to przynajmniej 15 sekund. Moze jednak bylo bez autoryzacji
    > lub przy uzyciu autoryzacji zastepczej. Czy masz widoczna
    transakcje/blokade
    > natychmiast?

    Nie przesadzasz? Osobiście znam miejsca gdzie transakcje odbywają się
    zdecydowanie szybciej niż wspomniane przez ciebie 15 sekund.

    > A kto powiedzial, ze taka karte trzeba wydawac kazdemu? Moze nalezy tylko
    > sprawdzonym klientom :).

    A jaką masz pewność, że "sprawdzony" klient któregoś dnia nie postanowi
    sobi, że bycie uczciwym jest do d... i przejdzie na ciemną stronę mocy ;)

    > Cokolwiek by to nie bylo chcialbym miec taka karte. Moze dlatego, ze moja
    > pierwsza wypukla karta charge, ktorej uzywalem na przelomie wiekow tak
    > wlasnie dzialala i mam pewien sentyment do takiego rozwiazania :).
    Nauczylem
    > sie tez dzieki temu uzywac karty nie przekraczajac limitow, a liste
    > transakcji na karcie widzialo sie wtedy tylko na papierowym wyciagu :).

    Zaletą tamtych rozwiązań bez wątpienia był czas potrzebny do zrealizowania
    transakcji ;)