eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPayPass i PayWave - zgodność terminali. › Re: Co chodzi bez autoryzacji? - Bylo: Re: PayPass i PayWave - zgodność terminali.
  • Data: 2009-08-17 20:26:08
    Temat: Re: Co chodzi bez autoryzacji? - Bylo: Re: PayPass i PayWave - zgodność terminali.
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> wrote in message
    news:h6avlq$4mf$1@inews.gazeta.pl...

    > No, tak ale gsm'owe posy muszą najpierw się połączyć z siecią - a to
    > jest sytuacja analogiczna do wybierania numeru telefonu. Trwa, trwa i
    > trwa... Nie można tego porównywać do stałego łącza.

    Ale dla mnie, klienta, nie ma znaczenia co musi zrobic POS, wazny jest czas
    oczekiwania.

    > To nie jest rozwiązanie, na które pójdą banki.

    Jakis rok temu Amex byl moja podstawowa karta. Hulal bez autoryzacji, od
    wrzesnia prawie kazda transakcja byla autoryzowana. Karta byla caly czas ta
    sama. Myslisz, ze bank telepatycznie ja przeprogramowal? ;)

    MK