  • Data: 2012-10-10 11:34:13
    Temat: Re: Co dalej ? Z wykopalisk grupy :-)
    Od: "brutex" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć Loser :)
    To Ty ten stary z lat 2000-05?
    Wtedy czytywałem i pamiętam Ciebie, dość sporo się udzielałeś.
    Tak Jara był fajny gość, wesoło pisał i często miał racje względem rynków.
    Pamiętam jak stwierdził że kończy z inwestowaniem po czym nigdy się już nie
    odezwał.
    Wyskoczył chyba jak Wig20 poszybował gdzies na 1600-1900pkt, pisze tu jak z
    1000 szedł :)
    No i przewidział MEGA HOSSE (tak to dosłownie pisał), ktorą często
    wieszczył. Indeks poszedl na max okolo 4000.
    Ciekawe co chłopina robi.
    Ja, rzadko pisałem lecz na bieżąco czytałem (bardzo długo), więc raczej mnie
    nie kojarzysz ;-)
    Pozdrawiam
    brutex