    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co dalej z Grecją?
    Date: Tue, 14 Jul 2015 11:56:57 +0200

    Użytkownik "jj" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Alexit znalazł się między młotem i kowadłem - z jednej strony Żelazna
    >Kanclerz, z drugiej własne społeczeńswo które w referendum jasno
    >powiedziało, że ma być twardy.

    Za pania kanclerz tez stoi wlasne spoleczenstwo, ktore mowi, ze wiecej
    dotowac Grecji nie ma ochoty.

    >Varufakis to niezły cwaniak, na czas się wymiksował z tego biznesu :D

    Ja sie tam zastanawiam na co Tsipras liczyl.
    Bo za reszta Europy stoi tez, ze Grecja kompletnie zbankrutowala.
    Narod sobie moze glosowac jak chce, ale to sie dluzej nie utrzyma.
    Jedyne co sobie mogl wyglosowac, to wielka inflacje i przepadek
    oszczednosci :-)

    No i teraz tak:
    -glosimy ze nie chcemy zadnych oszczednosci i wygrywamy pod tym haslem
    wybory,
    -namawiamy narod do glosowania przeciw referendum,
    -a w koncu podpisujemy wszystko, przeciw czemu bylismy przeciwni.

    Polityczne samobojstwo ?
    Czy uda sie Grekom wytlumaczyc, ze to referendum to bylo tylko tak na
    pokaz, aby miec w Brukseli jakiekolwiek argumenty, i dzieki temu
    porozumienie jest lepsze niz bylo dawniej proponowane ?

    J.