    From: Jan Burkacki <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Co do kurwy nędzy?
    Date: Mon, 6 Sep 2010 15:38:19 -0700 (PDT)

    > Poblokowałem tych przygłupów jak Charlie coś tam i
    > innych. I byłoby spoko, ale ciągle ktoś odpisuje na ich chore jazdy i mam
    > pełno postów "Re: nagłówek przygłupa".

    To masz jeszcze chłopaku sporo pracy nad sobą skoro coś w takich
    postach ktoś potrafi Tobą do tego stopnia manipulować.
    Powinieneś być wdzięczny mu za to, że daje Ci unikalną szansę aby Ci
    pokazać Tobie gdzie jeszcze na dziś na tyle jesteś słaby, że byle parę
    znaczków wyświetlonych na monitorze tak zmienia chemię Twojego
    organizmu, że czujesz się niekomfortowo.