eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo jest takiego wyjątkowego w AmExach?Re: Co jest takiego wyjątkowego w AmExach?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
    lin.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!xs4all!news.glorb.com!postnews.google.com!
    t39g2000prd.googlegroups.com!not-for-mail
    From: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co jest takiego wyjątkowego w AmExach?
    Date: 24 Apr 2007 12:11:07 -0700
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 33
    Message-ID: <1...@t...googlegroups.com>
    References: <s...@l...localdomain>
    <f0hr97$19o$1@inews.gazeta.pl> <f0hs80$5k5$1@inews.gazeta.pl>
    <f0i8et$h9i$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <1...@n...googlegroups.com>
    <m...@m...localdomain>
    <1...@r...googlegroups.com>
    <2...@c...fuw.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.134.160.234
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1177441875 6355 127.0.0.1 (24 Apr 2007 19:11:15 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 24 Apr 2007 19:11:15 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <2...@c...fuw.edu.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR
    1.1.4322),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: t39g2000prd.googlegroups.com; posting-host=213.134.160.234;
    posting-account=jLdAQw0AAAC6l2_ZUWZEXZIbLdI9__3w
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:413309
    [ ukryj nagłówki ]

    On 24 Kwi, 15:14, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
    > "k...@g...pl" <k...@g...pl> writes:
    > > W przypadku opóźnienia w dostarczeniu bagażu przysługuje zwrot za
    > > zakup niezbędnych artykułów/przedmiotów do czasu dostarczenia bagażu.
    > > Np. przylatujesz gdzieś, bagażu nie ma. Następnego dnia masz spotkanie
    > > i brak Ci koszuli, krawata, bielizny na zmianę, kosmetyków, przyrządów
    > > do golenia itp. Kupujesz sobie to wszystko ( w granicach rozsądku) i
    > > po powrocie składasz reklamację z dokumentami potwierdzającymi
    > > zdarzenie. W moim przypadku, najdłuższy czas na zwrot pieniędzy za
    > > wydatki trwał 3 tygodnie (Warta i Amex Mille). Z reguły to około 10
    > > dni (Elvia).
    >
    > Tak to piszesz, jakby zgubienie bagazu zdarzalo sie za kazdym razem.
    >
    > MJ

    Wcześniej pisałem, że przynajmniej raz w roku zdarza mi się korzystać
    z ubezpieczenia.
    Gdzie sugestia w moim poście, że przy każdej podróży gubiony jest
    bagaż?
    Czy to rozpoczęcie od słów "w przypadku opóźnienia" sugeruje Ci 100%
    wystąpienie tego zdarzenia, czy może inne słowo albo znak
    iterpunkcyjny?
    A może wniesiesz coś do wątku przydatnego oprócz zwykłego
    czepialstwa?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1