  • Data: 2009-11-16 08:42:45
    Temat: Re: Co ma robic maly Polak w obliczu ataku na kruszce?
    Od: "Piotr J. Kolanok" <k...@...mx.poczta.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    fatso wrote:

    > Miedz- skoczyla o 2% na rynkach swiatowych.
    [...]
    > Moja rada: zaczac kupowac czysta, rafinowana miedz polska.

    Sam interesuję się miedzią z zupełnie innego powodu (jest skorelowana z cena
    KGHM). dlatego proponuje 1 groszówki. Poniżej spot. po wimianie na euro
    bedzie mozna to przetopic. dla chetnych numizmatyka. Łatwo zbyc jak by co na
    razie ;-) zero ryzyka kursowego dla Polakow.

    Niestety nie uwazam by miedz drożała. Ale jak widzę są naganiacze na
    wszystko.

    > gdybym dzis mieszkal w Polsce to kupilbym sobie na czarna godzine 1 tone
    > miedzi w drutach, plytach rafinowanych itp.
    > Bylbym zlozyl w garazu czy na strychu i czekal.

    Tonę? to raczej nie na strychu ;-)
    A w garazu zajelo by to wiecej niz sam garaz. Jesli sa panikarze to maja
    gotowy pieniadz, ktory w hiperinflacji bedzie sie zachowywal stabilnie. 1
    groszowki niestety sa strasznie niewygodne bo wielkie. Nie namawiaj ludzi
    chyba, ze na jakies 20-30 złoty w groszówkach. Dla chetnych polecam zajrzec
    na allegro i zobaczyc ceny 1 groszowek z 2004 roku albo innych lat. Ale
    nowe. firmowo zapakowane a nie stare.
    --
    ^^