  • Data: 2006-03-16 09:20:32
    Temat: Re: Co powiecie o kocie w INTELIGO???
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "kjvirtual" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > wiadomości

    > automatycznie...

    > da

    > miesieczne,
    > cala

    > Czytac
    >
    > Czaje...;-)
    > Jesli ktos ma rzeczywiscie 800zl/mc to MUSI malo wydawac i to nie twoje
    > zmartwienie ale jego

    > tydzien.
    >
    > A moim zdaniem ty nie rozumiesz tej arytmetyki i tyle...
    > Jak wyjmie i wyda to za co bedzie zyl przez miesiac?
> [...]

    Rownie dobrze moze wyjac 200zl na jedzenie i trzymac kase do konca miesiaca i
    potem za wszystko zaplacic i moze byc oczywiscie ponad 100zl salda dziennego,
    ale to nie chodzi o to, czy jest mozliwe, a jak wyglada w realnym swiecie. JA
    uwazam, ze nie da rady, bo osoba ztakimi dochodzami predzej wydaje kase, a nie
    trzyma na koncie inteligo, aby ocali pare zlotych. A arytmetyke doskonale znam i
    twoje zdanie mam w Dupie :)