  • Data: 2006-03-17 06:09:08
    Temat: Re: Co powiecie o kocie w INTELIGO???
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 16 Mar 2006 23:40:00 +0100,
    osoba podpisana: Artur A. Surowiec <s...@k...pl>
    napisała:
    [...]
    > ile przelew.
    > Kart kredytowych w ofercie Inteligo nie ma w ogóle (jest cos co
    > oni nazywaja karta kredytowa, ale jest to po prostu karta sluzaca
    > do wyplaty z rachunku kredytowego), oferta inwestycyjna jest bardzo

    E-e, ona nie ma tylko grace periodu. Dla przypomnienia karty Pekao SA
    też tak miały. Podobnie jak kredytowa VE w ING.

    > skromna i moim zdaniem malo atrakcyjna, za zakup jednostek
    > uczestnictwa funduszy pobieraja oplaty, podczas kiedy standardem w
    > bankach internetowych jest brak oplat. Produktów hipotecznych brak,

    CO/SFi w m*bankach standardu nie czyni, zarówno Arka nabywana przez
    BZWBK, jak i ING naywane przez INGOnLine kasują aż miło, niewiem czy
    lukas też.

    > kart debetowych wypuklych brak, mozliwosci zalozenia rachunku
    > maklerskiego brak, kont/funduszy emerytalnych - brak.

    Ale co do ogólnej mizerii oferty to byłbm skłonny się zgodzić. Ja uzywam
    tego jako najtańszego dostępu do bankomatów pkobp.
    KJ

    Spokojnie... To tylko prowokacja.