  • Data: 2015-01-25 17:21:31
    Temat: Re: Co pożyczali frankowcy
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-25 o 15:29, J.F. pisze:
    > Normalnie. Oni chca na tobie zarobic. Musisz byc podejrzliwy i
    > nieufny.
    > To nie komuna ... gdzie w sumie bylo tak samo, tylko na innym
    > szczeblu.

    Dlaczego muszę? Oferuję im swoje pieniądze w zamian za procent.
    Oni dają mi kredyt w zamian za procent. Wszytko jest opisane w umowach a
    nad ich poprawnością czuwają komisje, rządy i wymiar sprawiedliwości.
    Kasa na fundusze gwarancyjne. Dlaczego mam być podejrzliwy? ;-)

    No to może normalnie - wolność.
    Rynek zrobi swoje. Złodziejom nikt nie da pieniędzy i wymrą.

    Tak wiem. Wolny rynek nie istnieje.
    Dlatego te całe czapy regulacyjne są po to aby czuwać nad moją kasą i
    mają czuwać bo ja za to słono płacę i wymagam :-)

    Mam jeszcze wynajmować prawnika czy dodatkowo się ubezpieczać.
    Co to? Lobbing mafii prawniczej czy ubezpieczeniowej? :-)