  • Data: 2015-01-25 17:29:11
    Temat: Re: Co pożyczali frankowcy
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-25 o 17:21, Liwiusz pisze:

    > Znowu coś kręcisz. Nie pisałem, że osoby z kapitałem są tylko z branży
    > bankowo-finansowej.

    Ojej... pisałeś. Nawet Cię cytuję. Ja zastosowałem po prostu określenie
    synonimiczne.

    > Nie mówię o rodzaju umów, tylko o podejściu do ich zawierania.

    Zdziwiłbyś się...

    > Bez odpowiedniej kultury finansowej choćbyś zarabiał 30 tysięcy, to i
    > tak wszystko wydasz, a na koniec zostaniesz z długami.

    Ty to wiesz? ;-)

    > To ty stawiasz tezę "bank albo nic". A to za poważna grupa, abym musiał
    > wykazywać, że są inne sposoby inwestowania pieniędzy.

    Ty postawiłeś tę tezę... Mój drogi Liwiuszu... Dyskutujesz o walutach,
    choć z tego, co widać to ani nie masz kredytu walutowego, ani na rynkach
    finansowych nie działałeś. Mówisz o osobach z kapitałem, lecz sam go nie
    posiadasz, mówisz o alternatywach, których wskazać nie umiesz itp. itd.
    Robisz z siebie eksperta od rzeczy, których sam nie przetestowałeś, od
    sytuacji, których sam nie poczułeś, wyborów, których sam nigdy nie
    miałeś, by dojść do wniosku, że Twoje doradztwo jest zbyt trafne, by za
    darmo się nim dzielić. ;-)

    --
    Pozdrawiam