  • Data: 2015-01-25 17:59:57
    Temat: Re: Co pożyczali frankowcy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik S a...@w...pl ...

    > Tanie??? Nie denerwuj mnie. Na świecie, gdy udowodniono manipulację na
    > foreksie to nałożono 3,4 mld dolarów kary na banki. W normalnym
    > państwie konfiskuje się majątek złodziei, oddaje poszkodowanym, a
    > reszta do skarbu państwa idzie.
    >
    > http://natemat.pl/113859,5-groszy-dla-ofiar-amber-go
    ld-a-w-usa-ofiary-o
    > szusta-madoffa-odzyskaly-juz-6-mld-dolarow
    >
    > http://comparic.pl/34-mld-kary-pieciu-najwiekszych-b
    ankow-manipulacje-r
    > ynku-forex/

    Pisałem, ze tania byłaby edukacja pozyczkobiorców.
    Wystarczyłoby aby KNF zawczasu przekazał bankom prosta prezentację tkóra
    bank musiałby pokazać kazdemu klientowi, w niej to co sie moze stać,
    negatywne skutki itp.

    Innymi słowy, to co powinny zrobić banki, gdyby rzeczywiscie chciały
    wspolpracowac z klientem a nie go oszukać.