  • Data: 2015-01-27 18:26:13
    Temat: Re: Co pożyczali frankowcy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "S" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2015-01-27 o 10:31, Kris pisze:
    >Obyś się na tej koncepcji nie przejechał.

    >To gratuluję jeleni. To nie jest standard, iż najemca decyduje się na
    >podpisanie umów z elektrownią.

    >Nieprawdopodobne, że ktoś Ci się zgodził na takie warunki. Albo po
    >znajomości, albo miałeś bardzo ciekawą ofertę na rynku, albo jelenie.
    >Nie widzę innej opcji.

    Czemu ? "Plus liczniki" to standard przy wynajmie, wiec co za roznica
    dla najmujacego czy placi te liczniki bezposrednio czy przez
    wlasciciela.
    No chyba ze podejrzewasz iz 90% wynajmujacych nie zamierza ich placic,
    wiec nie podpisza ?

    Raczej bym sie bal ze gazowni podlaczenie zajmie to miesiac, ze
    mieszkania nie wynajmiesz, bo pradu nie ma, ze wode to ... kto ma sie
    z kim umowic - spoldzielnia z sublokatorem, wspolnota z lokatorem,
    wlasciciel z lokatorem ?
    Albo ze sie gazownia kiedys wscieknie i powie "co pan tak te umowy co
    chwile zmienia".
    Ci od pradu obecnie chyba przyzwyczajeni do zmian ... wiec umowa na
    dwa lata :-)

    Gdzies tam jeszcze jest pewna szansa na licznik przedplacony ...

    J.