    From: S <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co pożyczali frankowcy
    Date: Tue, 27 Jan 2015 18:51:08 +0100
    <X...@1...0.0.1>
    <ma4taq$3c7$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <s...@p...org>
    <b...@g...com>
    <s...@p...org>
    <2...@g...com>
    <ma5via$9g1$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <ma8esu$vmu$1@node1.news.atman.pl>
    <54c7ca38$0$2660$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2015-01-27 o 18:26, J.F. pisze:

    > Czemu ? "Plus liczniki" to standard przy wynajmie, wiec co za roznica
    > dla najmujacego czy placi te liczniki bezposrednio czy przez wlasciciela.

    Jeśli właściciel ich wyrzuci z domu to zostają im umowy na media,
    których już nie są w stanie kontrolować, prawda? Okres wypowiedzenia
    mediów nie musi się pokrywać z okresem wypowiedzenia mieszkania.

    > No chyba ze podejrzewasz iz 90% wynajmujacych nie zamierza ich placic,
    > wiec nie podpisza ?

    Patrz wyżej. To samo z Internetem. Mam w UPC, płacę, ale jest
    zarejestrowany na właściciela. Gdy wynajmę kolejne to tam już może być
    Internet. Mam płacić za oba? A co jeśli w nowej lokalizacji w ogóle nie
    będzie możliwości podłączenia UPC, a podpiszę umowę na czas określony
    wcześniej?

    > Raczej bym sie bal ze gazowni podlaczenie zajmie to miesiac, ze
    > mieszkania nie wynajmiesz, bo pradu nie ma, ze wode to ... kto ma sie z
    > kim umowic - spoldzielnia z sublokatorem, wspolnota z lokatorem,
    > wlasciciel z lokatorem ?

    Wszelkie papiery są na właściciela. Mnie wiąże z właścicielem umowa
    najmu. To proste.

    > Albo ze sie gazownia kiedys wscieknie i powie "co pan tak te umowy co
    > chwile zmienia".
    > Ci od pradu obecnie chyba przyzwyczajeni do zmian ... wiec umowa na dwa
    > lata :-)

    OK, podpisałem. Za miesiąc mi wypowiedziałeś umowę najmu, bo Ci się
    odwidziało. I co mam zrobić z umową z elektrownią podpisaną na 2 lata?

    > Gdzies tam jeszcze jest pewna szansa na licznik przedplacony ...

    W jakichś norach, patologiach to może tak. Ale ja lubię odpowiedni
    standard. Nie będę zaczynał najmu od biegania po gazowni, elektrowni,
    providerach itp. itd. Trafiłeś naprawdę jeleni i się ich trzymaj, bo
    ciężko dziś o takich.

    --
    Pozdrawiam