  • Data: 2015-01-27 21:14:06
    Temat: Re: Co pożyczali frankowcy
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-27 o 20:47, J.F. pisze:
    > Tak gwoli scislosci - taki byl standard ... przedwojenny zazwyczaj. I
    > to tam gdzies na drugim, trzecim czy wyzszym pietrze.

    OK, tylko rozmawiamy o mieszkaniach na kilkadziesiąt lat. Jako
    inwestycja. Zatem muszą być chętni na nie i wolałbym, aby byli to ludzie
    dobrze sytuowani - nie będzie problemów z takimi lokatorami. Ktoś tu
    napisał "nie wynajmuję prawnikom" - ja nie wiem czy znalazłby się
    prawnik chcący w takich warunkach mieszkać. Choćby i za 200zł.

    Jeśli robisz remont takiego standardu raz na 15 lat, a i ten remont to
    ułamek tego, co normalnie trzeba włożyć w remont... bo jak dla mnie to
    na samą kuchnię 8000 by poszło, o łazience nie mówiąc... to wydaje mi
    się, że inwestycja to bardzo kiepska. Coraz mniej ciekawi lokatorzy będą
    się pisać na coś takiego.

    > Byl w tym maly haczyk - jak sie udalo wszystkie sprzedac, to gmina
    > mowila pa pa lokatorom - teraz to wszystko wasze, sami sobie remontujcie
    > :-)

    Dokładnie tak - z tego co pamiętam to właśnie był powód sprzedaży. To
    samo było w Wojskowej Agencji Mieszkaniowej - posprzedawali z rabatami,
    ale problem mieli z głowy.

    > No widzisz, we Wroclawiu byl tzw Trojkat, za nowego ustroju wcale juz
    > nie taki zly, a potem przyszla powodz, polowe gdzies wywiezli i calkiem
    > normalna dzielnica sie zrobila.
    > Blisko centrum !

    Można wodą... albo ogniem. Jak się spaliło Rzym to jakiż piękny można by
    odbudować ;-) A tak serio... Każdy tam swoje liczy, jednak wolałbym mieć
    drogie mieszkanie o wysokim standardzie i wynajmować lekarzowi,
    prawnikowi itd. niż kupić 5 mniejszych i mieć złomiarzy czy pracowników
    Biedronki. Nic osobistego - nawet dziś byłem na zakupach w Biedronce...
    po prostu sądzę, że gdy ktoś zarabia 5000 czy więcej to jest bardziej
    wypłacalny, a jego poziom odpowiedzialności za powierzone mienie będzie
    wyższy niż złomiarza.

    W takim komunalnym to chyba faktycznie najlepiej wszystko zapisać na
    lokatora, umowy z mediami itd. W sumie się nie dziwię. Wiarygodność
    mocno wątpliwa.

    --
    Pozdrawiam