  • Data: 2008-12-03 08:36:00
    Temat: Re: Co robia zlodzieje z KK?
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebo z Bogdanca pisze:
    > Hej!
    >
    > Tak sie zastanawiam na co najczesciej profesjonalni zlodzieje, ktorzy
    > kopiuja KK wydaja pieniadze poszkodowanych?
    > Limit wyplaty pieniedzy z bankomatu najczesciej nie jest zbyt duzy, wiec
    > pozostaje im kupic cos co mozna latwo spieniezyc.
    >
    > Macie jakies raporty, podsumowania badz jakies przyklady z wlasnego
    > doswiadczenia?
    >
    > Pozdrawiam

    Mój własny przykład:
    - zakupy w sportowym w Auckland za jakieś 700 zł
    - broń w sklepie z bronią w Utah za jakieś 5000 zł

    Oczywiście, próby kupna z karty zablokowanej po wycieku informacji z
    pewnego niegdyś popularnego sklepu z grami w Australii. Nic nie
    straciłem, ale smsy z próbami dostaję co jakiś czas ;)

    Pozdr,
    Tomek