  • 1. Data: 2008-12-02 22:28:16
    Temat: Co robia zlodzieje z KK?
    Od: "Sebo z Bogdanca" <s...@o...eu>

    Hej!

    Tak sie zastanawiam na co najczesciej profesjonalni zlodzieje, ktorzy
    kopiuja KK wydaja pieniadze poszkodowanych?
    Limit wyplaty pieniedzy z bankomatu najczesciej nie jest zbyt duzy, wiec
    pozostaje im kupic cos co mozna latwo spieniezyc.

    Macie jakies raporty, podsumowania badz jakies przyklady z wlasnego
    doswiadczenia?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-12-02 22:41:48
    Temat: Re: Co robia zlodzieje z KK?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Sebo z Bogdanca pisze:

    > Macie jakies raporty, podsumowania badz jakies przyklady z wlasnego
    > doswiadczenia?

    Limit: 500 pln

    Korzystają z niego 100 razy w trakcie doby.

    6008

  • 3. Data: 2008-12-03 00:58:57
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 2 Dec 2008 22:28:16 -0000, Sebo z Bogdanca napisał(a):

> [...]
    > Limit wyplaty pieniedzy z bankomatu najczesciej nie jest zbyt duzy, wiec
    > pozostaje im kupic cos co mozna latwo spieniezyc.

    W znanym mi przypadku, złodziej robił przez kilka dni zakupy w sklepach
    jubilerskich w jakimś olbrzymim centrum handlowym w Kapstadzie.
    Nakupił biżuterii za ponad 11 tys USD.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2008-12-03 08:02:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 2 Dec 2008 22:28:16 -0000, "Sebo z Bogdanca"
    <s...@o...eu> wrote:

    >Tak sie zastanawiam na co najczesciej profesjonalni zlodzieje, ktorzy
    >kopiuja KK wydaja pieniadze poszkodowanych?

    Na cokolwiek. Przy okazji - pieniądze banku, nie poszkodowanych.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 5. Data: 2008-12-03 08:36:00
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    Sebo z Bogdanca pisze:
> [...]
    > pozostaje im kupic cos co mozna latwo spieniezyc.
    >
    > Macie jakies raporty, podsumowania badz jakies przyklady z wlasnego

    Mój własny przykład:
    - zakupy w sportowym w Auckland za jakieś 700 zł
    - broń w sklepie z bronią w Utah za jakieś 5000 zł

    Oczywiście, próby kupna z karty zablokowanej po wycieku informacji z
    pewnego niegdyś popularnego sklepu z grami w Australii. Nic nie
    straciłem, ale smsy z próbami dostaję co jakiś czas ;)

    Pozdr,
    Tomek

  • 6. Data: 2008-12-03 12:50:43
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    Chris wrote:

    > W znanym mi przypadku, złodziej robił przez kilka dni zakupy w sklepach
    > jubilerskich w jakimś olbrzymim centrum handlowym w Kapstadzie.
    > Nakupił biżuterii za ponad 11 tys USD.

    na RPA trzeba uważać, bo ogólnie potrafią na recepcji sobie zrobić
    odbitkę karty.
    Ja w poniedziałek zapłaciłem w restauracji za kolacje (Johannesburd) i
    jakoś tak sprawdzam co chwile czy coś mi nie przybyło czego byc nie
    powinno...

    Marcin

  • 7. Data: 2008-12-03 13:39:58
    Od: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net>

    Sebo z Bogdanca <s...@o...eu> wrote:
> [...]
    > Limit wyplaty pieniedzy z bankomatu najczesciej nie jest zbyt duzy, wiec
    > pozostaje im kupic cos co mozna latwo spieniezyc.

    W moim przypadku:
    - perfumeria
    - sklep fotograficzny
    - jakiś butik

    Trudno powiedzieć, czy byli to profesjonalni złodzieje
    (cokolwiek to znaczy) albo czy był to towar do spieniężenia
    - już prędzej "na użytek własny". Dochodzenie policyjne
    ustaliło mocno nieprecyzyjne rysopisy. To jakieś szczyle były.

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net

  • 8. Data: 2008-12-03 21:22:52
    Od: Bism <b...@o...pl>

    Witam.

    On 3 Gru, 14:39, Piotr Auksztulewicz <w...@h...net> wrote:

    > W moim przypadku:
    > - perfumeria
    > - sklep fotograficzny
    > - jakiś butik

    Z kolei w moim przypadku (kilka lat temu) :
    w ciągu godziny pomiedzy kradzieżą a zablokowaniem karty trzy razy
    zakupy w dwóch różnych sklepach z alkoholami (tej samej sieci), każdy
    z nich na kwotę około 2700 PLN. Potem około dwóch godzin po
    zablokowaniu karty jakaś żałosna próba na kilkadziesiąt PLN w sklepie
    z gazetami.

    Bism

  • 9. Data: 2008-12-04 01:16:34
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 03 Dec 2008 14:50:43 +0200, Marcin Kuczera napisał(a):

    > na RPA trzeba uważać, bo ogólnie potrafią na recepcji sobie zrobić
    > odbitkę karty.

    Ta karta, o której pisałem, nigdy w RPA nie była, musiano ja zeskanować
    gdzieś indziej i sprzedano kopię do RPA.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 10. Data: 2008-12-05 15:55:06
    Od: "Sebo z Bogdanca" <s...@o...eu>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał w wiadomości
    > Sebo z Bogdanca pisze:

    > Limit: 500 pln
    >
    > Korzystają z niego 100 razy w trakcie doby.

    A nie jest to przypadkiem 500 pln na dobe?
    Z tego co wiem to w UK niektorzy maja limit na 300F dziennie przy ogolnym
    limicie powyzej 5K F, wiec jak to jest?