  • Data: 2009-11-15 13:13:50
    Temat: Re: Co robic ze zlotem?
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek_Sz wrote:

    > A powiedz mi co taki biedak zrobi z tym zlotem? Pojdzie i opierdoli to
    > do lombardu na złom dostajac marne pare PLN, a pozniej lombard
    > odwiedzi taki fatso i kolo sie zamyka.
    Tomku, na mojej angielskiej grupie jest wlasnie taki facet. Przechwala
    sie, ze chodzi po lombardach
    i najpierw pokazuje Zydowi plik banknotow na dowod, ze pyta o
    krugerrandy na serio i gotow jest ubic interes
    w 3 minuty. Ma takie plastykowe amerykanskie urzadzenie do sprawdzania
    zlotych monet, kazde do innego typu.
    Latwo wykryc czy moneta falszywa bo ona ma wtedy wieksza objetosc. Po
    prostu taka lewa swinka nie zmiesci
    sie w okraglym dolku precyzyjnie skalibrowanego urzadzenia i gdy zasunac
    wieczko to ona bedzie wystawac
    i wieczko sie nie domknie. Tym sposobem facet przeleci szybko
    kilkanascie monet posiadanych na skladzie
    u Zyda. Wybiera co chce i czesto uzyskuje doskonala cene, o wiele na
    ogol nizsza niz na ebayu a towar jest dobry.
    Ale ja nie wiem gdzie on dla bezpieczenstwa te krugi chowa. Byc moze
    nosi w dupie, zawiniete w chusteczke.

    fatso