  • Data: 2009-11-15 23:36:52
    Temat: Re: Co robic ze zlotem?
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    a...@g...pl wrote:

    > Tu nie ma znaczenia moje zdanie tylko prawo Najjasniejszej.
    > "Spierdalaj, trumna czeka" było do ,,Pierdolisz facet - autor - stary,,
    > czyli zwykła, mało grzeczna acz adekwatna odpowiedz.
    > To samo tyczy "Ty mały zawszony ch...ku"
    >

    > godz 0.30 w W-wie i cena zlota na Antypodach juz 1125 +$7, chyba pobijemy rekord.

    Srebro zas ciagnie sie jak smrod po gaciach ale nadejdzie jeszcze moja
    godzina. Srebro trudno ukrasc, chyba ze
    zlodziej wyniesie dzbanuszki moje w duzym worku. Ale obawiam sie
    Premiera Browna bo to jest ponury zakapior.
    Moze zrobic numer w stylu wielkiego Napoleona Bonaparte: na polecenie
    Cesarza po Europie jezdzily wozy
    rabunkowe a dzielni szwolezerowie uzbrojeni byli nie w szable, piki i
    armaty ale w mloty. No i gdy dopadli na ogol szwabskie jakies ksiazatko
    to rwali zastawe stolowa, owe dzbanuszki fikusne, mleczniki i talerze.
    Zolnierze prasowali srebro tymi mlotami, zeby jak najwiecej
    rabunku zmiescilo sie na wozie. Zupelnie jak dzisiejszy skup wrakow
    samochodowych co piekne auta przerabia na kostke metalu.
    Wozy Napoleona wracaly do Paryza gdzie bito z cudeniek niemieckiego
    kunsztu zlotniczego zwyczajne monety.
    W wyniku wojen Napoleon stracil prace ale pozostawil Francje w dobrej
    kondycji ekonomicznej.

    fatso