    From: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co sie wlasciwie dzieje z Euro?!
    Date: Thu, 19 Feb 2004 11:35:18 +0100
    Sender: R...@p...onet.pl@mars.wil.waw.pl

    Użytkownik "Poke" <pokeo2@o2.{usunto}pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1a9ea8cf1903884e9896ff@news.mm.pl...
    > Czy ktos mi potrafi wytlumaczyc o co tutaj chodzi, bo ja przyzaje sie
    > uczciwie ze sie pogubilem. Jak to mozliwe aby waluta nagle zyskala tak
    > na wartosci - co to za cuda sie dzeje - gdzie jest koniec wzrostu
    > wartosci.

    Tego nie wie nikt, ale zapewne koniec nadejdzie. Moze za pół roku moze ....
    A wynika z czystego popytu i podaży. Jest popyt na Euro, a nie ma na dolara,
    a czemu nie ma na dolara mozna się domyslac: wojna, deficyt, niskie stopy w
    USA ...

    > Dlaczego Rzad Polski nic z tym faktem nie robi - przeciez mamy
    > dlug publiczny wlasnie w Euro wiec logicznie rzecz biorac powinno mu
    > zalezec na jak najnizszym kursie tej waluty.
    > Krotko mowiac: co jest grane!?

    Rząd polski jest za cieńki w uszach by coś ruszyć z kursem Euro. Myślę, ze
    żaden rząd nic na to nie poradzi, czy to polski czy też innego "mocarstwa".

    Pozdrawiam
    Robert Wicik