    Subject: Re: Co ten Citek wyprawia
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Date: Mon, 27 Apr 2020 11:21:33 +0200

    W dniu 27.04.2020 o 11:10, Dawid Rutkowski pisze:

    > A, i na poważnie, jeśli żona nie powiedziała w "wywiadzie" jakiejś
    > oczywistej głupoty, np. że mając 3200 emerytury wydaje na utrzymanie
    > 2k i jeszcze ma dwójkę dzieci na utrzymaniu, oraz nie ma innych
    > kredytów, o których wie, to naprawdę polecam sprawdzenie jej BIK.
    > Można za darmo i przez net.

    Nawiasem mówiąc, citek ma jakieś idiotyczne procedury. Dręczyli mnie
    ofertą podniesienia limitu karty, w końcu się złamałem, klikam, na
    koniec mam potwierdzić (już wypełnione i niezmienialne!!!) jakieś
    absurdalne kwoty dochodu i wydatków (typu 10k dochodu i 500 zł
    wydatków). I to identyczne niezależnie od tego, czy się wybrało
    podniesienie limitu o 40 tys, czy o 100 zł.

    Przez telefon poszło lepiej, jak powiedziałem, że nieprawdy poświadczać
    nie będę, to przyjęli inne kwoty.

    MJ