  • Data: 2003-07-29 11:53:53
    Temat: Re: Co teraz robić po LG ?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dave wrote:
    > Mi wydaje sie raczej ze dokonano segmentacji klientow - i jednym
    > zaproponowano bezplatna oferte a innym platna. Rozumiem ze tych
    > pierwszych (do ktorych ja sie tez zaliczam) chca utrzymac a tych
    > drugich wyeliminowac. Pozostaje tylko pytanie co stanowilo czynnik
    > segregujacy ? Byc moze historia z LGnet a byc moze tylko stan salda.
    > Ciekawe co ?

    Zadzwoniłam do Nordei i Twoja teoria się potwierdziła. N-linka powiedziała,
    że dokonali podziału klientów i część dostała tak jak ja preferencyjne
    warunki a część nie. Jako kryterium podała saldo w Lgnecie. Czyli teraz
    każdy sam musi podjąć decyzję w zależności od otrzymanej propozycji.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn