    From: "Diesel" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co to jest "karta charge"
    Date: Fri, 23 Aug 2002 11:30:41 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@host158.banpol.pl

    > To jest skrót myślowy. Karty debetowe moga byc płaskie - każda transakcja
    jest
    > autoryzowana lub wypukłe - zdarzaja sie transakcje podczas których nie
    jest
    > sprawdzane atualne saldo. Tymi oststnimi można zrobic nielegalny debet na
    > rachunku tzn wziąć z banku pieniądze bez jego zgody. Kartami płaskimi tak
    się

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > nie da. Jeżeli na rachunku nie ma środków ani przyznanego limitu
    kredytowego
    [reszta ciach bo niesitotne]

    Niestety sie da...
    Moj przypadek: PKO S.A. Karta Cirrus Maestro.
    Dokonalem zakupów w Galerii Dominikańskiej (Wroclaw - poniedzialek rano).
    _Trzy_dni_ pozniej wybieralem kwote z bankomatu _ONLINE_ z placowki PKO S.A.
    w Katowicach. Bankomat pokazal saldo jeszcze sprzed zakupow oraz pozwolil mi
    wybrac poza debet (pietno dla mnie ze nie zauwazylem dokladnie kwoty, ale
    skor bankomat jest online, to po cholere mam ja pamietac). O glupie 30
    zlotych, ale pozwolil. Dziwi mnie to, ze po trzech dniach saldo w zaden
    sposb nie zostalo zaktualizowane. A teraz dostalem pismo (z taaaaakim ryjem
    ...) od szanownego banku, ze zycza sobie splaty i potwierdzenia wplywow z
    tytulu zarobkow ...
    Ta, w zwiazku z tym oni ode mnie dostana pismo, ze dziekuje ...
    Cos ten system PKO S.A coraz mniej mi sie podoba.

    BTW. od roku amm Inteligo, nie narzekam, wrecz przeciwnie.. Polecam

    Pozdrawiam
    Dieselek