eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo to za wyrok SN miał zapaść dziś w sprawie FRANKOWICZÓW? › Re: Co to za wyrok SN miał zapaść dziś w sprawie FRANKOWICZÓW?
  • Data: 2021-02-11 21:11:25
    Temat: Re: Co to za wyrok SN miał zapaść dziś w sprawie FRANKOWICZÓW?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Ale wlasnie nie "umowa zawarta na 2 lata, po tym terminie przedluza
    > sie automatycznie", tylko "umowa zawarta na czas nieoznaczony, klient
    > zobowiazuje sie do ..." co IMO lepiej odpowiada prawdzie ...

    Tak jak napisałem, nie pamiętam dokładnych określeń, sens jest ten sam.
    W każdym razie, umowa nie przedłużała się automatycznie na kolejny rok
    (chyba na początku nie było 24-miesięcznych, ale głowy nie daję).

    > Chodzi mi po glowie, ze i przez te 12/24 miesiace uslugi byly
    > tansze/lepsze.

    Niewydajemisię.
    Cennik był mniej-więcej taki: 40 zł abonament biały (najtańszy,
    +VAT 7%), ok. 1,50 zł wewnątrz sieci i 1,70 zł na zewnątrz (w godzinach
    szczytu) - za pierwszą rozpoczętą minutę i następnie 1/2 za każde
    rozpoczęte 30 sekund. SMSy wychodzące poniżej złotówki, wysyłałem ich
    mało i to mnie nie interesowało.
    W droższych abonamentach były tańsze połączenia.

    > Byly byly - normalna cena to 180zl/miesiac.

    W Neostradzie, pewnie tak. W Erze nie spotkałem się z niczym takim.
    --
    Krzysztof Hałasa