  • Data: 2009-05-08 21:34:26
    Temat: Re: Co z tym Dragiem?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:gu1u8h$85n$1@inews.gazeta.pl...
    > Why znowu?
    >
    > Przegladam wlasnie moje archiwum prognoz i czy to nie Twoj wpis z
    > 22.09.08?:
    >
    > "Do polowy listopada 2715 na Wig-20. Koniec roku 2315" by Virck
    > (22.09.08)"
    >

    > Dla przypomnienia, w polowie listopada mielismy 1700, a na koniec roku
    > 1800.
    >
    > Tak wiec nadal mozesz mi jedynie czyscic obuwie.

    Virck zaczął kupować we wrześniu 2009 myśląc, że to była korekta.
    :-)

    A co do możliwości spadku, to różnie to wygląda. Np niekoniecznie musi
    sięgnąć dna z lutego jeżeli nie pojawią się jakieś tragiczne dane lub
    wydarzenia. Jeżeli ma sięgnąć niżej, to musi nastąpić COŚ K. WIELKIEGO. Np
    urealnienie budżetu. :-)

    Mi poleciały dziś ostatnie SL i przyglądam się co dalej.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/