  • Data: 2009-05-09 08:57:56
    Temat: Re: Co z tym Dragiem?
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet> szukaj wiadomości tego autora

    "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message
    news:gu1u8h$85n$1@inews.gazeta.pl...
    > Why znowu?
    >
    > Przegladam wlasnie moje archiwum prognoz i czy to nie Twoj wpis z
    > 22.09.08?:
    >
    > "Do polowy listopada 2715 na Wig-20. Koniec roku 2315" by Virck
    > (22.09.08)"
    >

    > Dla przypomnienia, w polowie listopada mielismy 1700, a na koniec roku
    > 1800.
    >
    > Tak wiec nadal mozesz mi jedynie czyscic obuwie.
    >
    > D.

    Ja sie nie zajmuje typowaniem Jestem maly zuczek...To bylo tak sobie aby
    strzelic ale ty jako powazany goru tego forum, wizjoner z doswiadczeniem
    miales mega wpadke z poczatkiem roku, ktora kosztowala inwestorow nie mega
    wzrosty ale maga spadki....A to juz wielkiemu goru nie wypada....

    Moge tu napisac smialo, ze minimum z lutego nie bedzie....No chyba, ze jakas
    androida spadnie na ziemie, bo wskazniki makroekonomiczne beda sie stopniowo
    polepszac...Moze bedzie czasami dwa kroki w tyl, jeden wprzod ale dolek juz
    byl i takowego nie bedzie....

    Widze znaczne ozywienie na rynku nieruchomosci w USA....Do tej pory moi
    znajomi siedzieli i czekali. teraz nagle wszyscy zaczeli szukac domy do
    kupna. Kilku kupilo w kwietniu, reszta jest w powaznych poszukiwaniach
    i...nie jest latwo.Moj brat jako real estate agent ma pelne rece roboty, a
    jeszcze kilka tygodni temu siedzial i plakal........A to znak, ze jest
    zmiana trendu...To bedzie widoczne juz przy kolejnych publikacjach sprzedazy
    z house market.....USA powoli wychodza z kryzysu...Narazie to tylko male
    kroczki ale gorzej juz nie bedzie....