  • Data: 2009-08-19 10:17:48
    Temat: Re: Co za BZDURA [mbank]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail p...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A czemu system miał to zrobić ?
    > Wydaje mi sie że to nie system namieszał tylko pamięc mamy !

    nie przesadzajmy - wina banku jest bezsprzeczna.
    Oczywistym jest, ze to bank powinien skojarzyc, podac, PODPOWIEDZIEC.
    Nie zmienia to faktu, ze niestety wiadomoym jest, iz systemy komputerowe
    czesto nie sa dostosowane do tak niestandardowych sytuacji i dla wlasnego
    dobra trzeba o tym pamietac.

    Tak wiec wine za zamieszaniem oceniłbym jako: 65% bank, 20% mama, 15% -
    posiadasz konta do ktorego mama była pełnomocnikiem :)

    Na szczescie, jak rozumiem, sprawe udało sie dociągnąć szczesliwie do
    konta.
    Parafrazując pewien sitcom (piwo jak ktos zgadnie ktory:):
    Witamy w mbanku. jest do bani. Spodoba ci sie.
    (Welcome in mbank. It sucks. You gonna love it.)

    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć
    między nimi. I cóż ty na to fizyko???