  • Data: 2009-08-19 12:28:48
    Temat: Re: Co za BZDURA [mbank]
    Od: Przemek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik pisze:
    > Czy bank jest od szkolenia klientów? W zakresie swoich procedur,
    swojego systemu komputerowego itp - oczywiscie!

    Chciałbym wiedzieć jaki bank szkoli ze sposobu obsługiwania się kontem.

    > tak, ja mam 2.
    To dla mnie to bez sensu.
    Że jeden program i 2 loginy na jedno nazwisko.
    I pewnie na jednym mogę robić to a na drugim inne.
    I skąd wiedzieć co na którym loginie mam robić.
    Raczej słabo rozbudowany system uprawnień w programie dlatego 2 loginy ?

    Przemek