  • Data: 2009-08-19 12:45:19
    Temat: Re: Co za BZDURA [mbank]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail p...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Chciałbym wiedzieć jaki bank szkoli ze sposobu obsługiwania się kontem.

    idz do mkiosku, powiedz ze nie wiesz jak posługiwac sie kontem, panienka ci
    pokaze.

    > To dla mnie to bez sensu.

    no i? Nie mowie ze to ma sens, tylko ze mnogosc rozwiazan informatycznych
    jest taka, ze trudno od klienta oczekiwac, zeby dokładnie wiedział jak co
    ma działac.

    > Że jeden program i 2 loginy na jedno nazwisko.
    > I pewnie na jednym mogę robić to a na drugim inne.
    > I skąd wiedzieć co na którym loginie mam robić.
    > Raczej słabo rozbudowany system uprawnień w programie dlatego 2 loginy ?

    nie wazne dlaczego.
    wazne, ze takie sytuacje sie zdarzaja, dlaczego wiec klient nie miałby
    sadzic, ze taka sytuacje zastanie w mbankku przy otwarciu konta?

    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'