    From: Tomek z Wawy <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co za BZDURA [mbank]
    Date: Thu, 20 Aug 2009 02:41:24 -0700 (PDT)

    On 20 Sie, 11:33, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > IMHO mylisz się. Klientka przyszła, pokazała dowód osobisty. Skoro
    > bank miał w systemie dane starego, to dlaczego po prostu nie
    > uaktualnił (przecież dwóch d.o. mieć nie można).

    Bo nie miał ku temu powodów? Dyspozycji? Nie miał pewności, że to ta
    sama osoba? Może dlatego, że pracownik mPunktu sprawdza tylko zgodność
    tego co ma na papierze ze stanem faktycznym i nie ma prawa ingerować
    we wniosek?

    > nie uaktualnił posiadanych danych, gdy klientka okazała mu nowy
    > dokument tożsamości (jedyne, co się zmieniło).

    Z tego co wiem to klientka uważała, że nie jest w ogóle klientką
    banku... A do uaktualnienia danych jest zobowiązany regulaminem
    Posiadacz konta, bo to on ustanawiał Pełnomocnika do rachunku:

    "§ 77.
    1. Posiadacz rachunku jest zobowiązany informować mBank o każdej
    zmianie danych osobowych przekazanych mBankowi."