  • Data: 2009-08-20 13:14:11
    Temat: Re: Co za BZDURA [mbank]
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Sie, 14:45, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:

    > czyli jednak mozna uzyskac ID. To co, lecisz zamykac konto?
    > Czy jednak zgodzisz sie, ze po wizycie w mPunkcie mama watkotwórcy powinna
    > wyjsc z informacja ze ma juz Id i procedura umozliwiajaca jego odzyskanie?

    Sugerowane było, że bank wydrukuje mi na kartce moje ID klienta /nie
    tymczasowe/ z moim aktualnym hasłem. Więc co ma piernik do wiatraka?

    Nie wiem czy powinna, bo nie wiem czym różniły się dane te od
    posiadanych przez Bank, ale widocznie w momencie "produkcji"
    dokumentów Bank jeszcze nie był przekonany, że to ta sama mama.