    From: "skippy" <m...@t...moon>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Co za dzień
    Date: Sun, 19 Jun 2011 14:04:44 +0200
    <itb3ps$7ej$1@inews.gazeta.pl> <itb51d$tik$1@usenet.news.interia.pl>
    <itb5j9$v73$1@usenet.news.interia.pl>
    <4dfa76d2$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <itf9fj$jka$1@usenet.news.interia.pl>
    <itfatl$lti$1@usenet.news.interia.pl>
    <gktep6jsyztb$.qv5bje47q006$.dlg@40tude.net>
    <itg82t$6ot$1@usenet.news.interia.pl>
    <7...@y...googlegroups.com>
    <ithi4r$bad$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@4...net>
    <itiucv$jbt$1@usenet.news.interia.pl>
    <5b8zm0b5e6r7.xso6p86nfdhz$.dlg@40tude.net>

    news:5b8zm0b5e6r7.xso6p86nfdhz$.dlg@40tude.net...

    > Endriu, tego nie wiesz. Jako "pilot amator" wiem jedno:
    >
    > 1. Lądowanie dużym samolotem przy widoczności 400 m. na lotnisku, ktore
    > nie
    > ma ILSa kategorii 3 jest niewykonalne.
    > 2. Udane lądowanie bez ILSa kat 3 przy widoczności 800m jest mało
    > prawdopodobne.
    > 3. Bardzo ważna jest znajomość ukształtowania terenu na drodze podejścia i
    > wokół lotniska.
    > 4. Podczas lądowania we mgle, w miarę zniżania pojawiają się gwałtowne
    > zmiany widoczności: od jako takiej widoczności do kompletnego jej zaniku a
> [...]

    root, Endriu przez rok dyskutował na ten temat na pl.rec.lotnictwo i uznał
    ich wszystkich za debili lotniczych, więc wrócił z tematem tutaj.
    Nie sądzę, że akurat Ciebie uzna za lotniczego fachowca.

    Poza tym wszystkim mnie nurtuje pytanie, któ był tak mądry i zatwierdził
    listę pasażerów.

    I na tyle, spadam.