  • Data: 2011-07-03 18:25:26
    Temat: Re: Co za dzień
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, nie wiem dlaczego ten link to jest parodia.
    > Wytłumacz.

    A mówi ci coś kwota 28 mld 512 mln USD w odniesieniu do 932 430 (mln) PLN,
    i nałożonego na Białoruś amerykańskiego embarga handlowego:

    USA zaostrzyły sankcje wobec Białorusi
    http://www.kresy.pl/wydarzenia,gospodarka?zobacz/usa
    -zaostrzyly-sankcje-wobec-bialorusi

    ...które zostało nałożone po 19 grudnia:

    UE przygotowuje sankcje ekonomiczne wobec Łukaszenki
    <http://www.belsat.eu/pl/wiadomosci/a,1894,ue-przygo
    towuje-sankcje-ekonomiczne-wobec-lukaszenki.html>

    "[...] UE ma w ten sposób zareagować na surowe wyroki dla uczestników
    demonstracji 19 grudnia ub. r. [....]".

    Wbrew polskim interesom
    http://prawica.net/opinie/24571

    "[...] Oto np. wielki gwałt się podnosi, że białoruska milicja zatrzymała
    manifestantów, którzy w dniu 19 grudnia w Mińsku, wtargnęli do rządowych
    budynków, rozbijając szyby.
    Ale jakoś żaden z dziennikarzy nie poda informacji, że był to dzień wyborów,
    w którym komisje jeszcze liczyły głosy. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/