eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo › Re: Co za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo
  • Data: 2012-08-23 11:13:00
    Temat: Re: Co za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo
    Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu środa, 22 sierpnia 2012 11:27:41 UTC+2 użytkownik nospam napisał:
    > Proba doladowania telefonu w polskim t-mobile za pomoca karty visa
    > Inteligo. Obsluguje polcard. Po wpisaniu nr karty komunikat:
    > przepraszamy sprzedawca nie obsluguje twojej karty, skontaktuj sie ze
    > sprzedawca.
    >
    >
    >
    > Co za pies?
    Też nie mogłem doładować na stronie T-Mobile (komunikat ten sam). Doładowałem przez
    inny serwis.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1