eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo › Re: Co za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo
  • Data: 2012-08-22 14:10:14
    Temat: Re: Co za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-08-22 11:48, nospam pisze:
    > W dniu 2012-08-22 11:47, nospam pisze:
    >> W dniu 2012-08-22 11:34, maruda pisze:
    >>> W dniu 2012-08-22 11:27, nospam pisze:
    >>>> Proba doladowania telefonu w polskim t-mobile za pomoca karty visa
    >>>> Inteligo. Obsluguje polcard. Po wpisaniu nr karty komunikat:
    >>>> przepraszamy sprzedawca nie obsluguje twojej karty, skontaktuj sie ze
    >>>> sprzedawca.
    >>>>
    >>>> Co za pies?
    >>> A nie pomyliłeś przypadkiem typu karty (V/MC)?
    >>>
    >>>
    >> Nie, dwukrotnie probowalem i przy drugiej probie wszystko dokladnie
    >> sprawdzilem (czy wszystkie dane sie zgadzaja, lacznie z typem karty).
    >>
    > Dodam jeszcze, ze pozniej zaplacilem bez problemow karta innego banku.
    > Wiec...?

    Też płaciłeś kartą VISA? Czy jakaś inną? Ja bym opisał ten przypadek
    (data, godzina, serwis itp.) i podesłał mailem do Inteligo z kopią do
    Polcardu. Ciekawe, co by odpisali.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1