  • Data: 2009-02-17 16:39:48
    Temat: Re: Co ze zlotowka?
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 16 Feb 2009 14:56:03 -0800 (PST), BK napisał(a):

    > Powiem wam, ze ja sie dzis ostro wkurzylem. NBP oglosilo, ze wejscie
    > do strefy EURO moze spowodowac wzrost cen.
    >
    > Faktycznie przy zaokragleniach pewnie dojdzie do tragedii narodowej i
    > kajzerka z 22 groszy skoczy na cale 30. Cala ekonomia w kraju sie
    > zalamie i spadnie na nas 7 plag egipskich.

    Zamiast teoretyzować, przejedź się na Słowację i skonfrontuj swoje
    wyobrażenia z rzeczywistością. Bo ludzie, którzy stamtąd wracają, piszą
    coś wręcz przeciwnego niż to, co Ty piszesz.
    Choćby post z dzisiaj z pl.rec.sport.zimowe -
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.sport.zimowe/br
    owse_thread/thread/b70664c7e82bcc32?hl=pl&ie=UTF-8&q
    =#cb6f01458d0e299d

    "Kolejki do wyciagow - euro zrobilo swoje. Stosunkowo pusto, na
    Zachradkach stoi sie gora 8 minut w weekend! Kiedys potrafilo to trwac
    i pol godziny. Ceny - zabojcze :( Jednodniowy karnet 31E.
    [...]
    Jedzenie warto wiesc ze soba z Polski - ceny w Tesco sporo wyzsze niz
    u nas. Benzyna horrendalnie droga (za to tanio w Czechach). Kwatery -
    my spalismy w Bodicach za 12E od osoby. Pewnie mozna i taniej,
    pensjonaty swieca pustkami."

    Albo tutaj, też z dzisiaj:
    http://biznes.interia.pl/news/na-slowacji-znosza-vat
    /komentarze,1260944,1,20406795,3,3
    Piwo - 8,50 zł, żeberka - 100 zł za porcję.
    No, faktycznie, niezłe 8 groszy ;)
    A i sam artykuł też warto przeczytać; zdesperowany tamtejszy rząd żeby
    zapobiec całkowitej katastrofie gospodarczej, planuje zwolnić z VAT-u
    sprzedaż samochodów osobowych.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof