  • Data: 2002-03-20 00:22:36
    Temat: Re: Co zrobic jesli karta jest kradziona ?
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Musical Man" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a782br$htl$3@news.onet.pl...
    > Jesli ta dyskusja ma polegac na tym, ze mamy sobie udowadniac jaka jest
    > pewnosc czy tacy osobnicy sa, czy nie sa zlodziejami to nie ma w tym
    > najmniejszego sensu. Ani mnie, ani Was tam nie bylo. Wiadomo jednak ze jesli
    > ten sprzedawca byl pewien ze karty sa kradzione (a tak pisal 150 postow
    > temu)

    <cite>
    Jestem sprzedawca i dzis mialem taka wlasnie sytuacje, bylem niemal pewinen
    ze dwaj kolesie / notabene dwa gownojady w ortalionowych portkach i byczych
    karkach/ chcieli placic kradzionymi kartami, zrobili szybciutko zakupy na
    kwote 1000 zl i wyciagneli 3 karty banku slaskiego na to samo nazwisko, na
    szczescie polcard odmowil autoryzacji kazdej z nich - czy mozna jakos
    zareagowac w takiej sytuacji ? odebrac im te karty ?
    </cite>

    Wskaż, gdzie sprzedawca napisał, że był pewien. I co jest podejrzanego w
    posiadaniu 3 kart na to samo nazwisko w jednym banku. I czy 1k zł to suma
    zupełnie niewyobrażalna? Nawet nie wiemy, jaka to branża - 1000 zł w
    audio video to nie są bajońskie sumy, ot, dobry walkman + słuchawki.

    --
    Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
    k...@b...tk Stranded in my mind