  • Data: 2011-03-24 02:39:44
    Temat: Re: Coraz gorsza jakość obsługi przez CitiPhone
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "pI" g...@a...org

    > Zadzwoniłem z ciekawości i okazuje się, że jednak dobrze zrozumiałem
    > i jak najbardziej można mieć MC Silver + MC World. Konsultant zasugerował
    > złożenie wniosku jeszcze raz, dla ułatwienia umawiając mnie na wizytę we
    > wskazanym przeze mnie oddziale rano, bo tak mi pasowało, a więc wyznaczył
    > 9... Teraz patrze, że ten oddział otwierają o 10.

    > Coraz gorzej u nich z obsługą...

    To fatalnie. Do niedawna sami przychodzili pod wskazany adres. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Białostocki biznes... Kiedyś chciałem pożyczyć pieniądze na
    legalną transakcję o dużym zysku. Między innymi odwiedziła
    mnie pewna dziewczyna, która zauważyła w złości, :) że w razie czego nie
    ma nawet co u mnie ukraść -- gdyby mi powinęła się noga i nie miałbym
    z czego spłacić... (pewna pani w PeKaO obiecała, że kaktus jej wyrośnie
    na ręce, jeśli ona zobaczy zwrot pieniędzy czekiem, wskazującym na
    powodzenie tej transakcji -- nie wyrósł, choć czek zobaczyła; ponoć
    z kaktusami tak bywa -- potrzebują konkretnych warunków do życia) Ale
    rzeczy... W TV zobaczyłem tatusia tej dziewczyny. :) Teraz to przodownik
    biznesu białostockiego. dodać warto, że obok pożyczek pod zastaw ;) dorabiał
    się dzięki łapówkom? :) (handlował łapówkami -- brał i dawał)