eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCoraz gorsza jakość obsługi przez CitiPhoneRe: Coraz gorsza jakość obsługi przez CitiPhone
  • Data: 2011-03-23 15:58:03
    Temat: Re: Coraz gorsza jakość obsługi przez CitiPhone
    Od: "MD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Poskarżę się na nich ;) A co! Coraz trudniej z nimi coś załatwić,
    > zwłaszcza że każdy konsultant ma swoją wersję prawdy...
    >
    Niestety muszę z przykrością to potwierdzić. Jeszcze co prawda daleko im do
    infolinii mBank, gdzie często można zapomnieć, że rozmawia się z bankiem...
    W Citiphone zawsze pracowali kompetentni konsultanci, a nie "dzieciaki" po
    tygodniowym szkoleniu. Niestety coraz trudniej trafić na kogoś z kim można
    załatwić nawet prostą sprawę. Na szczęście po naciśnięciu przełączają do
    kogoś, kto ma pojęcie o bankowości i co więcej chęć rozwiązania problemu.
    Szkoda tylko, że wymaga to "naciśnięcia".
    Pozdrawiam,
    Marcin


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1