  • Data: 2011-05-08 17:27:18
    Temat: Re: Cormay wyjal asa, ale...
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kapuje co piszesz.
    >
    > Zakapuj więc co ja piszę uparcie:
    >
    > państwo w jakiejś formie bedzie istnieć zawsze.
    > ZUS to nie jest mityczne ch wie co, tylko agenda państwa.
    > ZUS to po prostu kawałek układu zwanego "państwem", kawałek socjalu tego
    > państwa
    >
    > Państwo, każde, wcześniej da byle jaka miskę ludziom którzy mogą je
    > rozpieprzyć, niż spłaci papiery dłużne.
    >
    > Ty myslisz odwrotnie, to dla mnie niepojęte, i juz jest jasne ż Ciebie nie
    > przekonam.
    > Ty mnie też nie masz szans.

    Wcale nie myślę odwrotnie. Wiem że każde nowoczesne państwo musi
    zbankrutować. Dlatego właśnie chcę inwestować głównie w akcje. To ty i
    totus przyczepiliście się do tych obligacji. Jeśli o mnie chodzi mogłoby
    ich wcale nie być w portfelu OFE. Wiem ryzyko duże, ale z tego co Ty
    piszesz że z obligami ryzyko nie jest mniejsze.
    Przestańcie w końcu myśleć jak komuniści. Pieprzycie tyle o liberalizmie a
    bronicie ZUSu jak niepodległości. Z kuli mnie ZUS może sobie istnieć a ja
    skłądki będe z radością opłacał byle mi tylko nie wmawiano ze będę z tego
    ZUSu potem żył.
    Nie rozumiem dlaczego państwo zabiera mi OFE i nie daje nic w zamian.